söndag 12 juli 2015

Magisk morgon

05.19 imorse.
Ser solljuset komma i dimman.
Skyndar mig upp (tar sista dosen mot borrelian) och går välklädd ut.
06.20 (perfekt för medicinens väntan, får frukostera nu.) hade jag tagit 160 bilder och njutit en härlig frisk morgon, som blev varmare allteftersom.

Ett smakprov av vad jag såg:











Honungsrosen 'Hybrida', Thalictrum 'Elin', spindelnät, praktbinka, kameliaschersmin, nejlikor, 'Charles de Mills', 'Zigeunerknabe (mer spindelnät), 'Blush Damask'.

Idag har vi sagt grattis till tvåveckors Isak!

Ha sköna sommardagar alla!
/Anette

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att du nu slipper ta borreliamedicinen mer:) Det är verkligen vackert o magiskt ute i den tidiga morgontimman och du har lyckats förmedla den känslan fint i dina bilder :) Tycker att det är så trist att jag numera inte ser inlägg från de bloggare jag följer förrän efter 7-12 timmar :( Undrar vad det beror på. Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga bilder, man känner verkligen den tidiga morgonen

    SvaraRadera
  3. Trist med borrelia, hoppas medicinen tog, men härliga morgonbilder. Tack för dem :)

    SvaraRadera

Det är jätteroligt om du som tittat in lämnar en liten kommentar!