tisdag 6 maj 2014

Blundar för vädret

Snart ligger allt översnöat och fruset. Om meteorologerna får rätt...





Vore bättre om de har lite fel den här gången. Både trädgården  och jag skulle vilja det. Behöver göra klart mer inför nästa veckas visning.
I morse gjorde jag en miniinventering för att få en bättre uppfattning om vilka förändringar jag skulle vilja hinna med innan dess. Insåg att det är alldeles för mycket, så under rasten på jobbet gjorde jag om listan med prioritering i tanken.
Förhoppningsvis kan jag få undan en hel del på söndagen. Sedan är det tre kvällar till förfogande.
Det kommer att bli en del uppkrukade växter. Dagen efter visningen är jag ledig och då blir det att se till att det finns växter till växtmarknaden i Torsåker lördag den 17:e.

Ha det skönt, hoppas ni slipper frysa!
/Anette

2 kommentarer:

  1. Kan nog bara säga lycka till och hoppas att du hinner det du tänkt som är viktigast.det är kallt här och regnat hela dagen har det gjort ska visst bli regn imorgon med. Det behövs verkligen är knastertorrt här rena lersprickar öknen har jag på vissa ställen, fast jag fryser och har det kuligt här så är jag glad och nöjd.
    Ha en fin vecka hoppas de där meteorologerna har fel
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att det blir regn i stället för snö:( Nu när det kommit så här långt vill man ju inte att vintern ska komma tillbaka:( Ja ja SMHI har haft fel förr så..............:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera

Det är jätteroligt om du som tittat in lämnar en liten kommentar!