lördag 1 augusti 2015

Sista jag säljer

Gissa min förvåning när jag såg den här idag. Har plockat ihop och snyggat till växterna inför morgondagens växtmarknad i Borlänge.
Har ett antal av den fyllda röda blåsippan med mig, men den här vill jag njuta av så länge det bara går!
Det blev rätt många backar med plantor av olika slag, allt får plats i bilen och förhoppningsvis på bordet.

Dagen började kall. När jag gick upp var det 5 grader. Ingen utefrukost idag heller...
Har gått flera varv i trädgården, för just nu är det så väldigt mycket att se.

Blommar nu gör:
142 perenner
41 rosor
18 klematisar
8 lök & knölar
6 dagliljor
5 pioner
2 buskar

Ha en härlig start på augusti alla!
/Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det är jätteroligt om du som tittat in lämnar en liten kommentar!