måndag 15 juli 2013

Grattis, projekt och blommor

Först en grattisblomma till yngre favoritsonen som föddes för 26 år sedan. Vi ses snart!

Tagit itu med ett projekt jag blundat för i ett par år faktiskt. Har flyttat på ett par stora betongplattor för att förlänga stenkanten. Ska bli klart imorgon.
Jag har rensat och klippt ner en del också. Syns i hinkar och skottkärran.
Fler av sommarblommorna kommer igång, några ringblommor, blåklinten imorgon tror jag. Luktärterna har jag redan plockat in av.

 Mera ärtblommor, de här ska bli bondbönor.


Riktigt snygga är de blå riddarsporrarna från Berit. Bakom anas andra riddarsporrar.
Ha en skön sommarkväll alla!
/Anette

3 kommentarer:

  1. Riddarsporrar tillhör mina favoriter.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, luktärtor de doftar ju så ljuvligt:) Fick aldrig sått några i år tyvärr. Kul när man äntligen får gjort de där projekten som man bara pratar om:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  3. Jag var sen med luktärterna i år men nu kommer knoppar i alla fall.
    Börjar längta efter regn nu, det slokar i rabatterna.

    SvaraRadera

Det är jätteroligt om du som tittat in lämnar en liten kommentar!