fredag 1 augusti 2014

Förberedelser och resultat

Nu på kvällningen gick jag en rundvandring för att göra de sista förberedelserna inför morgondagens besök. Ser vad som mer borde gjorts, ser även knoppar som borde slå ut imorgon.

Om två veckor ska jag göra brudbuketten till min äldsta sons blivande hustru. "Guld" finns som önskemål från dem båda. Idag har jag skaffat lite som behövs. Resultatet är minst lika spännande för de unga tu som för mig!

För ett par veckor sedan hade jag besök av en journalist från Gästriklands Tidning. Idag kan man se och läsa.

Hela mittuppslaget faktiskt!
Ha ännu en varm och skön helg alla!
/Anette

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en härlig dag med dina gäster och lycka till. spännande att få se brudbuketten
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Tack för i dag! Du har en helt underbar trädgård. En riktig oas. Verkligen värd ett besök! // Anna

    SvaraRadera

Det är jätteroligt om du som tittat in lämnar en liten kommentar!