tisdag 7 oktober 2014

Jag fick en plan...

Mängder med nydikade vägkanter runt Torsåker. Har faktiskt aldrig sett så många samtidigt, de har dikat så gott som varje väg. Jag fick en plan...
Har samlat diverse fröer ifrån trädgården. Mycket som är aldrig hittas längs dikeskanter, annat mer vanligt. Jag kommer att sprida detta överskott. Blir nöjd om så bara ett frö gror. Gärna ett som är av det ovanligare slaget.

Välkommen till en ny följare, det var länge sedan det tillkom någon hit. Nu är ni 38 stycken. På min första, nu nerlagda blogg "Dagens bästa bild" var det cirka 85 följare. Än idag hittar nya läsare dit. Hittills finns inte en dag som nollats av gamla eller nya. Det är kul att den fortfarande håller.

/Anette

3 kommentarer:

  1. Spennende ide med å slippe noen øverskuddsfrø langs grøftekantene :-)

    SvaraRadera
  2. Häftigt! Du måste fotografera en hel del före o efter bilder nu så att vi kan få se härligheten senare:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig ide. Jag kommer säkerligen att se resultatet någon dagen när jag åker fram till Torsåker.

    Cristina

    SvaraRadera

Det är jätteroligt om du som tittat in lämnar en liten kommentar!