måndag 4 mars 2013

Vårblommor som värmer

En förkylning av det värre slaget har gjort mig däckad den senaste dryga veckan. Äntligen är jag åtminstone feberfri!
Idag hade jag några minuter innan ett läkarbesök och hann in i en blomsterhandel. Där blev det några krukor vårgodis. De är precis vad jag behöver nu!

Mer positivt: den lilla jungfruskon behagar snart slå ut.


Ännu mera på plussidan, (som ni sett förut, men nu med fem blommor):

Såhärårs får väl flugor på utsidan glaset ändå också betraktas som vårtecken:



Tulpanlistan här ovan har fått in sina bilder.

Ha det skönt i vårvärmen!
/Anette



4 kommentarer:

  1. Nu letar vi allihop vårtecken. En fluga på utsidan är definitivt ett sådant :)

    //Veronica

    SvaraRadera
  2. Behovet av vårblommor är stort nu!
    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så synd om dig:( Skönt att du är på bättringsvägen i alla fall:) Du var väl värd några vårblommor tycker jag:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  4. Nydelig blomstringdu viser fram:)
    Fortsatt god bedring!

    SvaraRadera

Det är jätteroligt om du som tittat in lämnar en liten kommentar!